Kauppa- ja toimitusehdot

Yleistä

Toimitamme tuotteitamme ainoastaan Suomeen. Tilauksia otamme vastaan vain verkkokauppamme kautta. Asiakaspalvelumme toimii sähköpostin välityksellä, joten edellytämme asiakkailtamme sähköpostitilin omistamista. Kaikki tilauksia koskeva informaatio välittyy myös vain sähköpostin välityksellä.

Toimituskulut sisältyvät hintaan. Palautuskuluista vastaa ostaja, ellei kyseessä ole reklamaatio. Yrityksemme ei vastaa viivästyksistä tai teknisistä virheistä, kuten virheistä tuotetiedoissa. Varaamme oikeuden ostoehtojen päivittämiseen tarpeen niin vaatiessa.

Alennuksemme ovat kampanjakohtaisia, joten ne ovat voimassa vain rajoitetun ajan. Varaamme oikeuden alennusehtojen päivittämiseen tarpeen niin vaatiessa.

Hinnat

Tuotteidemme hinnat on esitetty euroina, ja ne sisältävät 24 prosentin arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin ilman ennakkoilmoitusta. Sivuillamme esitetyt hinnat ovat voimassa, mutta selvien hinnoitteluvirheiden kohdalla pidätämme oikeuden tilauksen perumiseen. Selvällä hinnoitteluvirheellä tarkoitamme hintaa, joka poikkeaa selvästi yleisesti käytössä olleesta hinnasta.

Toimitus

Emme peri toimituksesta erillistä maksua. Pyrimme toimittamaan tuotteet 2-3 arkipäivän sisällä tilauksesta. Varaamme oikeuden mahdollisiin viivästyksiin toimituksissa. Viivästyksiä saattaa aiheutua teknisestä virheestä (kuten väärin päivittyneestä varastosaldosta) tai toisen osapuolen toiminnasta (kuten tavarantoimittajan toiminnasta). Varaamme oikeuden kaupan perumiseen, mikäli tuote on loppunut eikä sitä saa hankittua lisää.

Palautusoikeus

Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän palautusoikeus siitä päivästä lähtien, kun olet vastaanottanut tilauksen. Palautusoikeus koskee käyttämättömiä ja myyntikunnossa olevia tuotteita. Ilmoita palautuksesta asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@popupkortit.fi) ja kerro viestissä ostoksen tilausnumero. Palautukset lähetetään osoitteeseen: Full House Import, Iidesranta 14 C 9, 33100 Tampere. Valitettavasti emme voi maksaa tuotteiden palautusta, joten palauttaja vastaa itse postikuluista.

Mikäli haluat perua tilauksen, ilmoita asiasta välittömästi asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@popupkortit.fi). Kerro viestissä ostoksen tilausnumero. Jos emme ole ehtineet postittaa tuotteita, peruutamme tilauksen ja teemme sinulle automaattisen maksunpalautuksen.

Reklamaatio

Jos saat viallisen tai väärän tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@popupkortit.fi). Lähetämme sinulle uuden tuotteen ilman lisäkustannuksia. Jos pyydämme tuotteen lähetystä takaisin meille niin maksamme postikulut. Maksamme postikulut tilisiirtona sen jälkeen, kun olemme saaneet viallisen tuotteen takaisin. Mikäli emme jostain syystä pysty lähettämään uutta tuotetta niin teemme maksunpalautuksen.

Henkilötietojen käsittely

Emme tallenna asiakkaistamme tilauksen yhteydessä tallentuvien yhteystietojen lisäksi muita tietoja. Emme käytä tietoja muihin tarkoituksiin kuin tilausten ja tilaukseen liittyvien ilmoitusten toimittamiseen. Sivuillamme ei ole käytössä rekisteröitymismahdollisuutta. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Evästeitä käytetään kävijämäärien ja muiden vastaavanlaisten tilastollisten tietojen selvittämiseksi.